2011/02/07

Post #81 The Quiet One #7

HomeTown
Everybody call Me The Quiet One                     
You Can See But You Can't Hear Me
Everybody call Me The Quiet One
You Can Try But You Can't Get Near Me
I Ain't Never Ever  Had The Gift Of The Gab
But I Can Talk My Eyes
When Words Fail Me You Won't Nail Me
My Eyes Can Tell You Lies

                            The Quiet One /The Who

(みんなが俺のことを無口な奴だっていう
俺の姿を見ることはできても、俺の声は聴けないさ
誰もが俺を静かな奴だっていう
口下手な俺とうちとけようと頑張っても無駄だぜ
だけれど、俺は目でものをいうんだ。
言葉に詰まってもうろたえたりしないぜ、
俺はこの目で嘘だってつけるんだ)

0 件のコメント:

コメントを投稿